του Γιώργου Γυπάκη
Η αυστηρότητα με την οποία αντιμετωπίστηκε ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ Μάριος Διονέλης με τον οπερατερ του Νίκο Σαράντο για τα πλάνα που τράβηξαν από το σύνηθες ύψωμα του Μουζουρά προκειμένου να "ντύσουν" ρεπορτάζ για τις αντιδράσεις των τοπικών φορέων στη χρήση της Βάσης της Σούδας για τον πόλεμο στη Συρία, ωφείλεται όπως γνωρίζουμε καλά στο Ακρωτήρι, στο ότι κάθε φορά που η Βάση της Σούδας εμπλέκεται σε πόλεμο αυξάνονται τα μέτρα ασφαλείας περιμετρικά των στρατιωτικών εγκαταστάσεων του αεροδρομίου και του στρατιωτικού λιμένα. Είναι γνωστό ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η "εδαφική ακεραιότητα" του Ακρωτηρίου δεν υφίσταται, αφού οι περίπολοι ασφαλείας της δικής μας Π.Α. επεκτείνονται και έξω από τα σύρματα των εγκαταστάσεων, στους γύρω δρόμους και τα χωριά, σταματώντας για έλεγχο απλούς διερχόμενους πολίτες. Το ίδιο συμβαίνει και στη θαλάσσια περιοχή της Σούδας κοντά στις εγκαταστάσεις του ΝΑΤΟ, όπου οι λιμενικές περίπολοι διώχνουν όποιον πλησιάζει ακόμα και με φουσκωτό.
Παρά την απαγόρευση φωτογράφησης που ισχύει στην περιοχή, δεν υπάρχει κανείς μα κανείς δημοσιογράφος που να μην έχει πλάνα και φωτογραφίες τραβηγμένα από το σημείο αυτό, ενώ κατά καιρούς και το ίδιο το ΝΑΤΟ επιτρέπει την είσοδό μας και τη φωτογράφηση στους χώρους της Βάσης - όπως δημοσιεύει το ίδιο φωτογραφικό υλικό από ασκήσεις του στην περιοχή. Αυτό που ενόχλησε το Διοικητή της 115 ΠΜ που προφανώς ζήτησε τη δίωξη των συναδέλφων, δεν είναι ίσως μόνο η παραβίαση των αυξημένων μέτρων ασφαλείας, όσο το ξεσκάλισμα των αντιδράσεων που μπορεί να πάρουν τη μορφή χιονοστιβάδας εξαιτίας της ηχορύπανσης που προκαλείται από τις συνεχείς πτήσεις και τη ζημιά που κάνουν αυτές στον τουρισμό της ευρύτερης περιοχής.
Πιθανόν να γνωρίζει ο Διοικητής της 115ΠΜ ότι αν η τοπική κοινωνία (του Ακρωτηρίου) προκληθεί, γνωρίζει εδώ και χρόνια πως μπορεί να αντιδράσει προσφεύγοντας σε διεθνή δικαστήρια για το θέμα της ηχορύπανσης, η οποία ξεπερνάει κάθε λογικό όριο σε περιόδους ασκήσεων ή πολεμικών συρράξεων στις οποίες συμμετέχει η Βάση. Εχω εδώ και πολλά χρόνια αποκαλύψει (μέσα από τις σελίδες του Ημερολογίου Ακρωτηρίου) ότι μπορούν οι πολίτες να αξιοποιήσουν δεδικασμένα και να καταγγείλουν παραβιάσεις διεθνών κανονισμών που γίνονται στο αεροδρόμιο του Ακρωτηρίου ζητώντας απίστευτες αποζημιώσεις, κάτι που έχω προτείνει επανειλλημένα στους τοπικούς φορείς.
Οι συχνές πτήσεις των F16 στο Ακρωτήρι αποτέλεσαν και αποτελούν μόνιμη πηγή ηχορύπανσης (και όχι μόνο) ενώ προκάλεσαν πριν απο λίγα χρόνια κρίση στην τοπική κτηματαγορά και δυσφημούν μόνιμα τον τουρισμό μας. Σε περιόδους εμπλοκής της Βάσης σε πολέμους λέγεται ότι έχουν ακυρωθεί προσγειώσεις τσάρτερς. Καλο θα είναι λοιπόν ο φιλοξενουμενος Διοικητής της 115ΠΜ να είναι πιο ταπεινός στις σχέσεις του με την τοπική κοινωνία, γιατί διοικητές έρχονται και παρέρχονται, εμείς όμως μένουμε πάντα εδώ.....
Δες τε κι αυτά:
http://akrotiri-news.blogspot.gr/2010/03/f16.html
http://akrotiri-news.blogspot.gr/2011/09/blog-post.html
Η αυστηρότητα με την οποία αντιμετωπίστηκε ο δημοσιογράφος του ΣΚΑΙ Μάριος Διονέλης με τον οπερατερ του Νίκο Σαράντο για τα πλάνα που τράβηξαν από το σύνηθες ύψωμα του Μουζουρά προκειμένου να "ντύσουν" ρεπορτάζ για τις αντιδράσεις των τοπικών φορέων στη χρήση της Βάσης της Σούδας για τον πόλεμο στη Συρία, ωφείλεται όπως γνωρίζουμε καλά στο Ακρωτήρι, στο ότι κάθε φορά που η Βάση της Σούδας εμπλέκεται σε πόλεμο αυξάνονται τα μέτρα ασφαλείας περιμετρικά των στρατιωτικών εγκαταστάσεων του αεροδρομίου και του στρατιωτικού λιμένα. Είναι γνωστό ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η "εδαφική ακεραιότητα" του Ακρωτηρίου δεν υφίσταται, αφού οι περίπολοι ασφαλείας της δικής μας Π.Α. επεκτείνονται και έξω από τα σύρματα των εγκαταστάσεων, στους γύρω δρόμους και τα χωριά, σταματώντας για έλεγχο απλούς διερχόμενους πολίτες. Το ίδιο συμβαίνει και στη θαλάσσια περιοχή της Σούδας κοντά στις εγκαταστάσεις του ΝΑΤΟ, όπου οι λιμενικές περίπολοι διώχνουν όποιον πλησιάζει ακόμα και με φουσκωτό.
Παρά την απαγόρευση φωτογράφησης που ισχύει στην περιοχή, δεν υπάρχει κανείς μα κανείς δημοσιογράφος που να μην έχει πλάνα και φωτογραφίες τραβηγμένα από το σημείο αυτό, ενώ κατά καιρούς και το ίδιο το ΝΑΤΟ επιτρέπει την είσοδό μας και τη φωτογράφηση στους χώρους της Βάσης - όπως δημοσιεύει το ίδιο φωτογραφικό υλικό από ασκήσεις του στην περιοχή. Αυτό που ενόχλησε το Διοικητή της 115 ΠΜ που προφανώς ζήτησε τη δίωξη των συναδέλφων, δεν είναι ίσως μόνο η παραβίαση των αυξημένων μέτρων ασφαλείας, όσο το ξεσκάλισμα των αντιδράσεων που μπορεί να πάρουν τη μορφή χιονοστιβάδας εξαιτίας της ηχορύπανσης που προκαλείται από τις συνεχείς πτήσεις και τη ζημιά που κάνουν αυτές στον τουρισμό της ευρύτερης περιοχής.
Πιθανόν να γνωρίζει ο Διοικητής της 115ΠΜ ότι αν η τοπική κοινωνία (του Ακρωτηρίου) προκληθεί, γνωρίζει εδώ και χρόνια πως μπορεί να αντιδράσει προσφεύγοντας σε διεθνή δικαστήρια για το θέμα της ηχορύπανσης, η οποία ξεπερνάει κάθε λογικό όριο σε περιόδους ασκήσεων ή πολεμικών συρράξεων στις οποίες συμμετέχει η Βάση. Εχω εδώ και πολλά χρόνια αποκαλύψει (μέσα από τις σελίδες του Ημερολογίου Ακρωτηρίου) ότι μπορούν οι πολίτες να αξιοποιήσουν δεδικασμένα και να καταγγείλουν παραβιάσεις διεθνών κανονισμών που γίνονται στο αεροδρόμιο του Ακρωτηρίου ζητώντας απίστευτες αποζημιώσεις, κάτι που έχω προτείνει επανειλλημένα στους τοπικούς φορείς.
Οι συχνές πτήσεις των F16 στο Ακρωτήρι αποτέλεσαν και αποτελούν μόνιμη πηγή ηχορύπανσης (και όχι μόνο) ενώ προκάλεσαν πριν απο λίγα χρόνια κρίση στην τοπική κτηματαγορά και δυσφημούν μόνιμα τον τουρισμό μας. Σε περιόδους εμπλοκής της Βάσης σε πολέμους λέγεται ότι έχουν ακυρωθεί προσγειώσεις τσάρτερς. Καλο θα είναι λοιπόν ο φιλοξενουμενος Διοικητής της 115ΠΜ να είναι πιο ταπεινός στις σχέσεις του με την τοπική κοινωνία, γιατί διοικητές έρχονται και παρέρχονται, εμείς όμως μένουμε πάντα εδώ.....
Δες τε κι αυτά:
http://akrotiri-news.blogspot.gr/2010/03/f16.html
http://akrotiri-news.blogspot.gr/2011/09/blog-post.html
Εδώ ετοιμάζονται να σφάξουν κόσμο και κοσμάκη στη Συρία, με εμπλοκή της βάσης στη Σούδα και σεις μιλάτε για αποζημειώσεις για την ηχορύπανση σε περιόδους πολέμου! Δημοσιογραφία είναι αυτό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ μιλάμε για τις επιπτώσεις στην τοπική κοινωνία. Με τα υπόλοιπα, ασχολούνται....άλλοι....
ΑπάντησηΔιαγραφή