23/5/14

Ετσι κι αλλιώς, ανασκουμπώνομαι! (πώς τα πήγα στις εκλογές)

Του Γιώργου Γυπάκη
Εντάξει. Με μερικούς μήνες καθυστέρηση ξεκινήσαμε, κόντρα στο ρεύμα σταθήκαμε, το πολιτικό - μιντιακό κατεστημένο είχε ήδη αποφασίσει ποιόν θα βγάλει Δήμαρχο.
Κι όμως, μια χαρά τα καταφέραμε, περίπου 12% είχε πάρει ο Βάμβουκας το 2010, κοντά στο 16% φτάσαμε εμείς. κι αν είχαμε ξεκινήσει νωρίτερα το πιστεύω, πως θα είχαμε ανατρέψει την κατάσταση και θα φτάναμε στο Β' γύρο. Αν ξεφύγουμε κι από κάποιες εμμονές, την άλλη φορά μπορεί και να κερδίσουμε.
Προσωπικά, αν και ήταν διπλή η κατραπακιά (του να πάμε στην 4η θέση και να μην εκλεγώ όπως ήλπιζα) έχω πολλούς λόγους να είμαι ευχαριστημένος.
1ον Βγήκα πρώτος από το συνδυασμό μας σε ψήφους στα εκλογικά τμήματα του Ακρωτηρίου, με 164 ψήφους και πήρα κι άλλους 67 από τα Χανιά, 2 από το Θέρισο και 2 από τη Νέα Κυδωνία (ευχαριστώ Κωστή, Γιάννη και Νεκταρία). Και κανενας δε με ψήφισε από υποχρέωση και δε με ψήφισε ούτε το σόι μου. Και ποιούς είχα απέναντί μου; Κουτράκηδες είχα κι άλλα μεγάλα σόγια, Γούλα είχα και τους Σκουλακικούς που μοιράζανε ρουσφέτια. Θηρία ψηφοσυλλέκτες.
2ον Οι ψήφοι του Ακρωτηρίου είναι μοιρασμένοι σε ΟΛΑ τα εκλογικά κέντρα του Ακρωτηρίου που σημαίνει ότι έχω παντού φίλους και σκοπεύω να τους πολλαπλασιάσω. Χα!
3ον Ο συνδυασμος μου πήγε καλά στο Ακρωτήρι - ήρθαμε δεύτεροι σε ποσοστό μετά τα Χανιά κι αυτό σημαίνει κάτι, έτσι;
Και όλα αυτά, χωρίς να ξοδέψω φράγκο, εκτός από τα τηλέφωνα και τα μελάνια του εκτυπωτή. Αλλωστε αν είχα, θα τά δινα στο συνδυασμό για να τυπωθούν κι άλλα φυλλάδια.....τις τελευταίες μέρες δεν είχαμε να δίνουμε.
Δέστε εδώ λεπτομέρειες

Ετσι λοιπόν, σας ευχαριστώ όλους που με τιμήσατε στο ντεμπούτο μου στην πολιτική.  Είναι δύσκολο όταν είσαι εκτός δημοτικού συμβουλίου να κάνεις αποτελεσματική δουλειά για την υπεράσπιση του τόπου σου, αλλά θα προσπαθήσω όπως έκανα πάντα. Ισως ακόμα και να επανεκδώσω το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ αν βρω τα λεφτά.

Ηταν μια πρωτόγνωρη εμπειρία για μένα, να είμαι υποψήφιος και να δίνω τη μάχη του σταυρού και για το συνδυασμό μου και για μένα. Λοιπόν, μου άρεσε! Μου άρεσε το σπίτι - σπίτι, μου άρεσε η επικοινωνία με τον κόσμο κι ανακάλυψα δυνάμεις που δεν ήξερα πως έχω μέσα μου. Μου αρέσει, τον γουστάρω τον πολιτικό αγώνα. Μα πάνω απ' όλα, νιώθω καλά γι αυτούς τους καινούργιους φίλους που έκανα, ανάμεσα στους συνυποψήφιούς μου στο Ακρωτήρι, αυτούς που δουλεψαμε μαζί αυτό το διάστημα. Φτιάξαμε μια όμορφη ομάδα εδώ και  θα συνεχίσουμε να είμαστε ομάδα, να βρισκόμαστε και να περνάμε καλά. Τους ευχαριστώ.

Κατά τ' άλλα, να πω ότι δικαιώθηκα, δυστυχώς. Γιατί ήμουν ο πρώτος που από το 2012 έλεγε ότι έπρεπε εγκαίρως να σχηματίσουμε αυτοδιοικητικές ομάδες με στόχο να πάρουμε το Δήμο. Γιατί έλεγα, ότι πρέπει να ξεριζώσουμε το πελατειακό σύστημα στις περιφέρειες της χώρας πριν κάνουμε την κεντρική ανατροπή. Αν οι κομματικοί μηχανισμοί είχαν  την ικανότητα να αντιληφθουν ότι αυτό  ήταν  σωστό, θα είχαμε δύο χρόνια στη διάθεσή μας να δουλέψουμε στην κοινωνία και θα κάναμε περίπατο και στο Δήμο Χανίων και σε όλους τους Δήμους. Υπάρχουν λοιπόν ευθύνες για την ήττα και θα αποδοθούν. Αλλά όλ' αυτά μετά τις εκλογές.

Γιατί αυτές οι εκλογές είναι οι πιο σημαντικές. Κι εγώ κι όλοι μας σ' αυτές τις εκλογές για την ευρώπη πρέπει να ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ. Και μόνο ένας λόγος αρκεί - ακόμα κι αν δεν πιστεύεις τίποτα άλλο - να ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ για να πέσει η κυβέρνηση, για την αποκατάσταση των Δημοκρατικών θεσμών και της συνταγματικής νομιμότητας στη χώρα μας.

1 σχόλιο:

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

View My Stats

Twitter Updates