Επειδή πολλά ειπώθηκαν για την πρόταση του Καμμένου προς το ΣΥΡΙΖΑ κι ανάμεσα σε αυτά, πολλά δεν ήταν ακριβή, ακόμα κι από μας, αλλά και επειδή ο κόσμος ΔΕΝ πληροφορείται σωστά γιατί δεν ενημερώνεται από ποικίλες πηγές, αναρτούμε όσα αιτιολογούν την απάντηση του ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να υιοθετούμε τίποτα και μια ανταπάντηση του Καμμένου. Κι ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.
-Η πρόταση Καμμένου σας βρίσκει σύμφωνους; Γιατί έχει γίνει πολύς λόγος το Σαββατοκύριακο….. Κατ΄ αρχήν ο κ. Τσίπρας έχει μιλήσει με τον κ. Καμμένο;
Εξ όσων γνωρίζω ως αργά το βράδυ δεν είχε υπάρξει κανενός είδους επικοινωνία μεταξύ τους. Η πρόταση αυτή δεν οδηγεί σ΄ αυτό που υποτίθεται ότι θέλει να υπηρετήσει. Δηλαδή στην πτώση της κυβέρνησης ή τη μη εφαρμογή των μέτρων. Πρόκειται για μια πρόταση που, αν την υιοθετήσει κάποιος, μεταφράζεται σε εκλογές στις συγκεκριμένες περιφέρειες των βουλευτών που θα παραιτηθούν, όχι για το σύνολο των εδρών της συγκεκριμένης περιφέρειας, αλλά μόνο για τους βουλευτές που παραιτήθηκαν. Δηλαδή, για παράδειγμα, έχει ο ΣΥΡΙΖΑ 13 έδρες στη Β΄ Αθήνας. Οι επαναληπτικές εκλογές θα αφορούν αυτές τις 13 στη Β΄ Αθήνας κι όχι το σύνολο των 41-42 που είναι. Άρα, εάν κατέβουν τα άλλα κόμματα, κάτι θα πάρουν και θα μοιραστεί η σημερινή κοινοβουλευτική δύναμη του ΣΥΡΙΖΑ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων σε όλους….
- Προφανώς ο Παναγ. Καμμένος σκέφτεται ότι αν εγώ μπορέσω να έχω κοινή γραμμή με τον Αλ. Τσίπρα, πολλαπλασιάζονται οι έδρες, πολλαπλασιάζεται ο αριθμός των βουλευτών, δημιουργούνται τριγμοί, ενδεχομένως συμπαρασύρουμε κι άλλο κόμμα στη δική μας επιλογή.. κι έτσι καταλήγουμε στις εκλογές που θέλουμε..
Μα σας επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει η λειτουργία της κυβέρνησης. Θα ψηφίζονται παράλληλα τα μέτρα ενώ θα πηγαίνουμε σε περιορισμένου χαρακτήρα εκλογές για τις έδρες που αφορούν τη σημερινή δύναμη του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Εδώ χρειάζεται καθολική πολιτική παρέμβαση για να μην εφαρμοστούν αυτά τα μέτρα,
-Λέτε λοιπόν ότι η άποψη Καμμένου είναι ή απροετοίμαστη ή είναι κυρίως επικοινωνιακή…
Κατανοώ ότι οι προθέσεις μπορεί να είναι καλές, αλλά δεν θεωρώ ότι υπάρχει αποτελεσματικότητα στην πρόταση Καμμένου.
Ηχογραφημένη συνεντευξη του Συνταγματολόγου Κ.Χρυσόγονου στον Ν. Χατζηνικολάου
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=181893&catID=1
Μια γνώμη σχετικά με την πρόταση Καμμένου
Σ’ αυτή την «μη ομαλή» περίοδο όλες οι προτάσεις χρήζουν εξέτασης. Η «πρόταση Καμμένου» περί παραίτησης όλων των βουλευτών και των επιλαχόντων ώστε να προκηρυχθούν εκλογές προσπαθεί με ένα «κοινοβουλευτικό κόλπο» να λύσει ένα υπαρκτό ζήτημα: «να μην περάσουν από την Βουλή τα μέτρα». Η πρόταση πάσχει σε πολλά σημεία:
1ο Προσπαθεί να αντικαταστήσει την λαϊκ
Απόσπασμα από τη συνέντευξη του εκπροσώπου
τύπου του ΣΥΡΙΖΑ/ΕΚΜ, Πάνου Σκουρλέτη στο ρ/σ ALPHA 9.89 & στο
δημοσιογράφο Σπύρο Χαριτάτο
-Η πρόταση Καμμένου σας βρίσκει σύμφωνους; Γιατί έχει γίνει πολύς λόγος το Σαββατοκύριακο….. Κατ΄ αρχήν ο κ. Τσίπρας έχει μιλήσει με τον κ. Καμμένο;
Εξ όσων γνωρίζω ως αργά το βράδυ δεν είχε υπάρξει κανενός είδους επικοινωνία μεταξύ τους. Η πρόταση αυτή δεν οδηγεί σ΄ αυτό που υποτίθεται ότι θέλει να υπηρετήσει. Δηλαδή στην πτώση της κυβέρνησης ή τη μη εφαρμογή των μέτρων. Πρόκειται για μια πρόταση που, αν την υιοθετήσει κάποιος, μεταφράζεται σε εκλογές στις συγκεκριμένες περιφέρειες των βουλευτών που θα παραιτηθούν, όχι για το σύνολο των εδρών της συγκεκριμένης περιφέρειας, αλλά μόνο για τους βουλευτές που παραιτήθηκαν. Δηλαδή, για παράδειγμα, έχει ο ΣΥΡΙΖΑ 13 έδρες στη Β΄ Αθήνας. Οι επαναληπτικές εκλογές θα αφορούν αυτές τις 13 στη Β΄ Αθήνας κι όχι το σύνολο των 41-42 που είναι. Άρα, εάν κατέβουν τα άλλα κόμματα, κάτι θα πάρουν και θα μοιραστεί η σημερινή κοινοβουλευτική δύναμη του ΣΥΡΙΖΑ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων σε όλους….
- Προφανώς ο Παναγ. Καμμένος σκέφτεται ότι αν εγώ μπορέσω να έχω κοινή γραμμή με τον Αλ. Τσίπρα, πολλαπλασιάζονται οι έδρες, πολλαπλασιάζεται ο αριθμός των βουλευτών, δημιουργούνται τριγμοί, ενδεχομένως συμπαρασύρουμε κι άλλο κόμμα στη δική μας επιλογή.. κι έτσι καταλήγουμε στις εκλογές που θέλουμε..
Μα σας επαναλαμβάνω ότι αυτό δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει η λειτουργία της κυβέρνησης. Θα ψηφίζονται παράλληλα τα μέτρα ενώ θα πηγαίνουμε σε περιορισμένου χαρακτήρα εκλογές για τις έδρες που αφορούν τη σημερινή δύναμη του ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ και των Ανεξάρτητων Ελλήνων. Εδώ χρειάζεται καθολική πολιτική παρέμβαση για να μην εφαρμοστούν αυτά τα μέτρα,
-Λέτε λοιπόν ότι η άποψη Καμμένου είναι ή απροετοίμαστη ή είναι κυρίως επικοινωνιακή…
Κατανοώ ότι οι προθέσεις μπορεί να είναι καλές, αλλά δεν θεωρώ ότι υπάρχει αποτελεσματικότητα στην πρόταση Καμμένου.
Ηχογραφημένη συνεντευξη του Συνταγματολόγου Κ.Χρυσόγονου στον Ν. Χατζηνικολάου
http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=181893&catID=1
Μια γνώμη σχετικά με την πρόταση Καμμένου
Σ’ αυτή την «μη ομαλή» περίοδο όλες οι προτάσεις χρήζουν εξέτασης. Η «πρόταση Καμμένου» περί παραίτησης όλων των βουλευτών και των επιλαχόντων ώστε να προκηρυχθούν εκλογές προσπαθεί με ένα «κοινοβουλευτικό κόλπο» να λύσει ένα υπαρκτό ζήτημα: «να μην περάσουν από την Βουλή τα μέτρα». Η πρόταση πάσχει σε πολλά σημεία:
1ο Προσπαθεί να αντικαταστήσει την λαϊκ
ή
κινητοποίηση και την κινηματική και πολιτική δράση «για να διώξουμε την
κυβέρνηση και την πολιτική της» αξιοποιώντας «τεχνικό τρόπο» μετάθεσης
της λήψης απόφασης.
2ο Δημιουργεί επιχείρημα υπέρ του αντιπάλου που θα επικαλεστεί «κοινοβουλευτικό πραξικόπημα της αντιπολίτευσης», «Πραξικόπημα» που «χρεοκοπεί» τη χώρα, διότι καθυστερεί δήθεν τη δόση των 31,5 δις. Έχουμε αποδείξει ότι ούτε ένα σεντ από την δόση δεν θα πέσει στην πραγματική οικονομία, αλλά η επιχειρηματολογία μας καθιστάται «μη αποδείξιμη» απλά «συζητήσιμη» και μάλιστα μεταθέτει για άλλη μια φορά την σύγκρουση από κοινωνική και ταξική (ναι ή όχι στην πολιτική λιτότητας και εξαθλίωσης) στη γνωστή συζήτηση (ευρώ ή δραχμή) και μάλιστα με «τροϊκανή» κυβέρνηση.
3ο Όσον αφορά το «τεχνικό μέρος».
Με βάση το νόμο δεν φτάνει η παραίτηση των βουλευτών αλλά και των επιλαχόντων και οι εκλογές διεξάγονται στους νομούς που μένουν κενές θέσεις και μόνο για τις κενές θέσεις. Προσωπικά κρατώ μικρό καλάθι για την καθολική παραίτηση βουλευτών και επιλαχόντων των «Ανεξάρτητων Ελλήνων», αλλά ας είναι. Τα πιθανά σενάρια είναι:
Α)Τα κόμματα της συγκυβέρνησης δεν λαμβάνουν μέρος στις εκλογές (περίπτωση Τσοβόλα) καταγγέλλοντας ως άνω και ζητώντας να μην προσέλθουν οι ψηφοφόροι στις κάλπες προσπαθώντας να οικειοποιηθούν πολιτικά το σύνολο της αποχής. Το ίδιο το αποτέλεσμα αναδιατάσσει ή όχι τον εσωτερικό συσχετισμό της αντιπολίτευσης και διατηρεί τη δύναμη των κομμάτων της συμπολίτευσης.
Β) Τα κόμματα της συγκυβέρνησης λαμβάνουν μέρος στις εκλογές και όσο και να «καταδικαστούν» κερδίζουν επιπλέον έδρες και μάλιστα έδρες πιο «σίγουρες». Τα κόμματα της «τρόικας» μπορούν να πάρουν μέρος είτε ως εκλογικοί συνδυασμοί είτε ως ανεξάρτητοι υποψήφιοι (περίπτωση Λεβέντη).
Γ) Ανοίγει ένας δρόμος όπου η Βουλή δεν θα λειτουργεί γιατί η κάθε φορά αντιπολίτευση θα παραιτείται κ.ο.κ. Αν αυτό δεν εξυπηρετεί τις φασιστικές ομάδες, τι εξυπηρετεί;
Δ) Σ’ όλη αυτό το χρονικό διάστημα όπου η Βουλή στην ουσία δεν λειτουργεί, κυβέρνηση υπάρχει και νομοθετεί. Νομοθετεί με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου στη βάση του νόμου «μνημόνιο 2». Η περίπτωση του «κατώτατου μισθού» και της «μετενέργειας» είναι χαρακτηριστικές. Τις όποιες πράξεις νομιμοποιεί κοινοβουλευτικά θεσμοθετεί κατόπιν στη νέα σύνθεση της Βουλής.
Άρα η πρόταση έχει τεράστια πολιτικά προβλήματα. Σε καμιά περίπτωση δεν αντικαθιστά και ως πρόταση δεν συμβάλλει σε ένα πολιτικό και κοινωνικό κίνημα «Μαζί να διώξουμε την κυβέρνηση και τους ναζί».
Ο δικός μας δρόμος είναι ξεκάθαρος. Μέσα και έξω από την Βουλή ασταμάτητη δράση, έξω από λεγκαλιστικές αντιλήψεις, ώστε να διευρύνεται συνεχώς το κίνημα αντίστασης, ενεργητικής και παθητικής ανυπακοής για να μην περάσουν και να μην εφαρμοσθούν τα τρισάθλια μέτρα, να διώξουμε την κυβέρνηση και την πολιτική κοινωνικού κανιβαλισμού, να αναδείξουμε ως απαραίτητο κρίκο «κυβέρνηση της Αριστεράς».
22/10/2012 Δημήτρης Βίτσας
2ο Δημιουργεί επιχείρημα υπέρ του αντιπάλου που θα επικαλεστεί «κοινοβουλευτικό πραξικόπημα της αντιπολίτευσης», «Πραξικόπημα» που «χρεοκοπεί» τη χώρα, διότι καθυστερεί δήθεν τη δόση των 31,5 δις. Έχουμε αποδείξει ότι ούτε ένα σεντ από την δόση δεν θα πέσει στην πραγματική οικονομία, αλλά η επιχειρηματολογία μας καθιστάται «μη αποδείξιμη» απλά «συζητήσιμη» και μάλιστα μεταθέτει για άλλη μια φορά την σύγκρουση από κοινωνική και ταξική (ναι ή όχι στην πολιτική λιτότητας και εξαθλίωσης) στη γνωστή συζήτηση (ευρώ ή δραχμή) και μάλιστα με «τροϊκανή» κυβέρνηση.
3ο Όσον αφορά το «τεχνικό μέρος».
Με βάση το νόμο δεν φτάνει η παραίτηση των βουλευτών αλλά και των επιλαχόντων και οι εκλογές διεξάγονται στους νομούς που μένουν κενές θέσεις και μόνο για τις κενές θέσεις. Προσωπικά κρατώ μικρό καλάθι για την καθολική παραίτηση βουλευτών και επιλαχόντων των «Ανεξάρτητων Ελλήνων», αλλά ας είναι. Τα πιθανά σενάρια είναι:
Α)Τα κόμματα της συγκυβέρνησης δεν λαμβάνουν μέρος στις εκλογές (περίπτωση Τσοβόλα) καταγγέλλοντας ως άνω και ζητώντας να μην προσέλθουν οι ψηφοφόροι στις κάλπες προσπαθώντας να οικειοποιηθούν πολιτικά το σύνολο της αποχής. Το ίδιο το αποτέλεσμα αναδιατάσσει ή όχι τον εσωτερικό συσχετισμό της αντιπολίτευσης και διατηρεί τη δύναμη των κομμάτων της συμπολίτευσης.
Β) Τα κόμματα της συγκυβέρνησης λαμβάνουν μέρος στις εκλογές και όσο και να «καταδικαστούν» κερδίζουν επιπλέον έδρες και μάλιστα έδρες πιο «σίγουρες». Τα κόμματα της «τρόικας» μπορούν να πάρουν μέρος είτε ως εκλογικοί συνδυασμοί είτε ως ανεξάρτητοι υποψήφιοι (περίπτωση Λεβέντη).
Γ) Ανοίγει ένας δρόμος όπου η Βουλή δεν θα λειτουργεί γιατί η κάθε φορά αντιπολίτευση θα παραιτείται κ.ο.κ. Αν αυτό δεν εξυπηρετεί τις φασιστικές ομάδες, τι εξυπηρετεί;
Δ) Σ’ όλη αυτό το χρονικό διάστημα όπου η Βουλή στην ουσία δεν λειτουργεί, κυβέρνηση υπάρχει και νομοθετεί. Νομοθετεί με πράξεις νομοθετικού περιεχομένου στη βάση του νόμου «μνημόνιο 2». Η περίπτωση του «κατώτατου μισθού» και της «μετενέργειας» είναι χαρακτηριστικές. Τις όποιες πράξεις νομιμοποιεί κοινοβουλευτικά θεσμοθετεί κατόπιν στη νέα σύνθεση της Βουλής.
Άρα η πρόταση έχει τεράστια πολιτικά προβλήματα. Σε καμιά περίπτωση δεν αντικαθιστά και ως πρόταση δεν συμβάλλει σε ένα πολιτικό και κοινωνικό κίνημα «Μαζί να διώξουμε την κυβέρνηση και τους ναζί».
Ο δικός μας δρόμος είναι ξεκάθαρος. Μέσα και έξω από την Βουλή ασταμάτητη δράση, έξω από λεγκαλιστικές αντιλήψεις, ώστε να διευρύνεται συνεχώς το κίνημα αντίστασης, ενεργητικής και παθητικής ανυπακοής για να μην περάσουν και να μην εφαρμοσθούν τα τρισάθλια μέτρα, να διώξουμε την κυβέρνηση και την πολιτική κοινωνικού κανιβαλισμού, να αναδείξουμε ως απαραίτητο κρίκο «κυβέρνηση της Αριστεράς».
22/10/2012 Δημήτρης Βίτσας
Ανταπάντηση Καμμένου μέσω facebook
Προς παπαγάλους κουίζ....
20+71+2+8;=101
300-101= 199 !!!!!!!!!
'Αρθρο 51: (Εκλογή βουλευτών, εκλογικό δικαίωμα)
1. O αριθμός των βουλευτών ορίζεται με νόμο, δεν μπορεί όμως να είναι μικρότερος από διακόσιους ούτε μεγαλύτερος από τριακόσιους.
Προς παπαγάλους κουίζ....
20+71+2+8;=101
300-101= 199 !!!!!!!!!
'Αρθρο 51: (Εκλογή βουλευτών, εκλογικό δικαίωμα)
1. O αριθμός των βουλευτών ορίζεται με νόμο, δεν μπορεί όμως να είναι μικρότερος από διακόσιους ούτε μεγαλύτερος από τριακόσιους.
Επειδή διάφορα παπαγαλάκια του συστήματος
αμφισβητούν οτι διεξάγονται εκλογές με την παραίτηση άνω των 60
βουλευτών σας παραθέτω το 53 παρ. 2 του Συντάγματος που ξεκάθαρα ορίζει
ότι όταν δεν είμαστε στο τελευταίο έτος της 4ετίας απαιτείται
αναπληρωματική
εκλογή για τις κενές έδρες. Οι βουλευτές των 2 Κ.Ο. εκλέγονται σε όλες
τις περιφέρειες και στο ψηφοδέλτιο ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ....
MEPOΣ TPITO - Oργάνωση και λειτουργίες της Πολιτείας
TMHMA Γ΄ - Bουλή
KEΦAΛAIO ΠPΩTO - Aνάδειξη και συγκρότηση της Bουλής
'Αρθρο 53 - (Βουλευτική Περίοδος)
1. Oι βουλευτές εκλέγονται για τέσσερα συνεχή έτη που αρχίζουν από την ημέρα των γενικών εκλογών. Mόλις λήξει η βουλευτική περίοδος, με προεδρικό διάταγμα, που προσυπογράφεται από το Yπουργικό Συμβούλιο, διατάσσεται η διενέργεια γενικών βουλευτικών εκλογών μέσα σε τριάντα ημέρες και η σύγκληση της νέας Bουλής σε τακτική σύνοδο μέσα σε άλλες τριάντα ημέρες από αυτές.
2. Bουλευτική έδρα που κενώθηκε μέσα στο τελευταίο έτος της περιόδου δεν συμπληρώνεται με αναπληρωματική εκλογή, όταν απαιτείται κατά το νόμο, εφόσον οι κενές έδρες δεν είναι περισσότερες από το ένα πέμπτο του όλου αριθμού των βουλευτών.
3. Σε περίπτωση πολέμου η βουλευτική περίοδος παρατείνεται σε όλη τη διάρκειά του. Aν η Bουλή έχει διαλυθεί, η διενέργεια των εκλογών αναστέλλεται εωσότου τελειώσει ο πόλεμος, ανακαλείται δε αυτοδικαίως η Bουλή που έχει διαλυθεί έως το τέλος του.
TMHMA Γ΄ - Bουλή
KEΦAΛAIO ΠPΩTO - Aνάδειξη και συγκρότηση της Bουλής
'Αρθρο 53 - (Βουλευτική Περίοδος)
1. Oι βουλευτές εκλέγονται για τέσσερα συνεχή έτη που αρχίζουν από την ημέρα των γενικών εκλογών. Mόλις λήξει η βουλευτική περίοδος, με προεδρικό διάταγμα, που προσυπογράφεται από το Yπουργικό Συμβούλιο, διατάσσεται η διενέργεια γενικών βουλευτικών εκλογών μέσα σε τριάντα ημέρες και η σύγκληση της νέας Bουλής σε τακτική σύνοδο μέσα σε άλλες τριάντα ημέρες από αυτές.
2. Bουλευτική έδρα που κενώθηκε μέσα στο τελευταίο έτος της περιόδου δεν συμπληρώνεται με αναπληρωματική εκλογή, όταν απαιτείται κατά το νόμο, εφόσον οι κενές έδρες δεν είναι περισσότερες από το ένα πέμπτο του όλου αριθμού των βουλευτών.
3. Σε περίπτωση πολέμου η βουλευτική περίοδος παρατείνεται σε όλη τη διάρκειά του. Aν η Bουλή έχει διαλυθεί, η διενέργεια των εκλογών αναστέλλεται εωσότου τελειώσει ο πόλεμος, ανακαλείται δε αυτοδικαίως η Bουλή που έχει διαλυθεί έως το τέλος του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου