28/11/12

Εκτάκτως στο Περιφερειακό Συμβούλιο η μελέτη ΒΟΑΚ-Αεροδρόμιο

Εκτάκτως περνάει (προκειμένου να προληφθούν οι αντιδράσεις) από το περιφερειακό συμβούλιο της 29ης Νοεμβρίου το θέμα της μελέτης χάραξης του νέου δρόμου σύνδεσης ΒΟΑΚ-Αεροδρόμιο, με τίτλο: 
"Έγκριση 1ου συγκριτικού πίνακα της μελέτης «Μελέτη Παράκαμψης Χανίων, κόμβος σύνδεσης με λιμάνι Σούδας και αεροδρόμιο» με την διαδικασία που προβλέπεται στην ισχύουσα για το έργο νομοθεσία (Ν. 716/77), σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. 42311/26-10-2012 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων - (εισηγητής ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Χανίων κ. Απόστολος Βουλγαράκης).
Η μελέτη περνάει παρόλο που έχει επιστραφεί ως απαράδεκτη από  το ΥΠΕΧΩΔΕ και με τη διαφωνία του ΤΕΕ/ΤΔΚ που έχει εκφράσει αρνητική θέση στο θέμα. Πρόκειται για μια απροκάλυπτα χουντική ενέργεια, που δεν έχει, ούτε πρόκειται να αποκτήσει τη συναίνεση της τοπικής κοινωνίας την οποία αφορά.
Το γεγονός ότι η παρέα του ΠΑΣΟΚ στα Χανιά δρά ανεξέλεγκτα και χωρίς καμία προσυννενόηση με τα τοπικά και δημοτικά συμβούλια, ωφείλεται στην ανοχή τη δική μας αλλά και της αντιπολίτευσης, όπως και στην ανικανότητα των τοπικών συμβούλων του Ακρωτηρίου.
 Πρόκειται για μια άθλια συμπαιγνία παραγόντων, που με τη στήριξη πολιτικών, επιδιώκουν ξανά τη διασπάθιση ευρωπαϊκού χρήματος. Όμως όλα αυτά γίνονται εις βάρος μας και πίσω από τις πλάτες της τοπικής κοινωνίας, την οποία με απίστευτο θράσος εμπαίζουν, υποβιβάζοντας τη νοημοσύνη του κόσμου.
Θέτουμε λοιπόν ξανά, τα ίδια ερωτήματα που είχαμε θέσει παλιότερα:
-Τι χρήματα  θα πληρωθούν οι μελετητές για το «άξιο» έργο τους, που ΑΝ υλοποιηθεί ποτέ θα κοστίσει ακριβότερα από όλα τα έργα του νομού μαζί;
-Είναι ΤΟΣΟ σημαντικό το έργο αυτό για το Νομό Χανίων, ώστε να δαπανηθούν τόσα πολλά χρήματα;
-Γιατί κανείς δε μίλησε για τα «σύρματα» του Ναυστάθμου, που θα μπορούσε να παραχωρήσει μια ολόκληρη περιοχή για να γίνει νέα χάραξη χωρίς πολλές απαλλοτριώσεις;
-Γιατί κανείς δε μίλησε για την παράκαμψη από τα Λενταριανά προς τις στροφές του Βλητέ που είναι ήδη χαραγμένος δρόμος και θα μπορούσε να αποσυμφορήσει ένα μέρος της κυκλοφορίας; Μήπως γιατί και στις δύο περιπτώσεις «ενοχλείται» η ακίνητη περιουσία του Μητσοτακεικου και του Μαρκογιαννάκη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

View My Stats

Twitter Updates