13/5/14

Στήριξέ με, αν το αξίζω!

Γιώργος Γυπάκης, Δημοσιογράφος, πρ. εκδότης της εφημερίδας ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ
Είμαι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Ακρωτηρίου με την Πρωτοβουλία Πολιτών για την ΤοπικήΑυτοδιοίκηση - Πρώτα ο Ανθρωπος, με υποψήφιο Δήμαρχο το Γιάννη Σαρρή, όχι γιατί με μάραναν οι καρέκλες και τα οφίτσια, αλλά γιατί θέλω να συνεχίσω να κάνω αυτό που έκανα πάντα. Να φωνάζω και να εργάζομαι για το κοινό καλό, αυτή τη φορά όμως, από μια θέση ισχύος. Ας με στηρίξουν, όσοι νομίζουν πως το αξίζω. 
 
Πέρασα πολλά - πάνω από 10 χρόνια της ζωής μου - αγωνιζόμενος για τα τοπικά θέματα.
Από την εποχή των "επικών" μαχών για το κλείσιμο του Κουρουπητού συμμετείχα σε όλους τους αγώνες για τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας.
Για τη σχολική στέγη, για τη δημόσια υγεία, για την προστασία του περιβάλλοντος, για τον πολιτισμό, για την τουριστική ανάπτυξη, για τη χωροταξία, για τη βιώσιμη ανάπτυξη, για την τοπική αγορά και την οικονομία, για τα μικρά καθημερινά ζητήματα των κατοίκων του Ακρωτηρίου.
Ταυτίστηκε η δημοσιογραφική μου ιδιότητα μ' αυτήν του ενεργού πολίτη και δεν μπορώ πια να το φανταστώ διαφορετικά. Και γιατί όχι;
Ποιός άλλος χαρτογράφησε το Ακρωτήρι, πέτρα - πέτρα;
Ποιός άλλος έκανε το Ακρωτήρι "δουλειά" του και τη δουλειά του "ζωή" του;
Ποιός άλλος έκανε προτάσεις, με τη φαντασία αυτού που συμμετέχει χωρίς να φθείρεται, για όλα σχεδόν τα προβλήματα που ταλαιπωρούν τον έρμο αυτό τόπο;
Πόσα απ τα προωτοσέλιδα στο ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ, την εφημερίδα που εξέδιδα, συζητήθηκαν στο Δημοτικό μας Συμβούλιο επί "Καποδίστρια" πόσες προτάσεις δρομολογήθηκαν και υλοποιούνται ακόμα και σήμερα, πόσες ανάγκες έγιναν γνωστές, πόσα προβλήματα βγήκαν απο την αφάνεια; Κί ύστερα ήταν οι μελέτες στις οποίες συμμετείχα, οι δημοτικές επιτροπές, το θεματικό μου αρχείο για τα χωριά μας που χρησιμοποιήθηκε για να τεκμηριωθούν από εργασίες του Πολυτεχνείου μέχρι νομικές προσφυγές για την υπεράσπιση τοπικών διεκδικήσεων.
Δύο φορές που "έγραψα" το προεκλογικό πρόγραμμα του Ακρωτηρίου για υποψήφιους δημάρχους....

Κι έμεινα χρόνια να βλέπω τους ίδιους και τους ίδιους, να καταστρέφουν τον τόπο μου, να φθείρουν την καθημερινότητά μου και των γύρω μου με τα μικροσυμφέροντά τους, με τις μικροσυμφωνίες τους, οι μέτριοι, οι ιδιοτελείς, οι παρατρεχάμενοι των βουλευτών και των προέδρων, αυτοί που διόριζαν, αυτοδιορίζονταν, ρουσφετολογούσαν, έφτιαχναν ασφαλτόδρόμους για να πηγαίνουν στα χωράφια τους και ασφαλτόστρωναν τις αυλές των ψηφοφόρων τους.
Αλλά βαρέθηκα να κάθομαι σε μια γωνιά και να βλέπω αμέτοχος. Πολλά θα μπορούσαν να γίνουν στο Ακρωτήρι όλ' αυτά τα χρόνια. Και νιώθω πως φταίω εγώ, γιατί μαζί με τόσους άλλους επέτρεπα στη μετριότητα να κάνει κουμάντο. Επρεπε νάμαι κει, αντί να κάνω κριτική και ν' αντιπολιτεύομαι.
Και τώρα που όλοι εμείς, Ακρωτηριανοί και μή γίναμε πολίτες των Χανίων, νιώθω πιο χρήσιμος και πιο έμπειρος από ποτέ.
Μπορεί να μην εκμεταλλεύομαι τον πόνο των άλλων και να πηγαίνω στα μνημόσυνα και τις κηδείες για να ψαρέψω ψήφους.
Μπορεί να μη συχνάζω στα καφενεία όπου δωροδοκούν οι υποψήφιοι τους θαμώνες με κεράσματα για να τους ψηφίσουν.
Δεν έχω μπλοκάκι επιταγών για να τυπώσω κάρτες, γυαλιστερά φυλλάδια με τη φάτσα μου ή για να διαφημιστώ στα τοπικά ΜΜΕ.
Γιατί είμαι ένας από σας, που φτωχά και με αξιοπρέπεια κοινωνώ το ποιός είμαι με το έργο και το βίο μου.
Αλλά οι προτάσεις μου για την πόλη μας και τα χωριά, είναι γνωστές και δημοσιευμένες, εκεί όπου έχω βήμα.
Σας καλώ να με στηρίξετε και να συμμετέχετε ενεργά κι εσείς σ' αυτή την κίνηση που προέρχεται από τους απλούς ενεργούς πολίτες αυτού του τόπου κι όχι αυτούς που κατατρώνε δεκαετίες τώρα το δημοτικό κορβανά οδηγώντας την τοπική αυτοδιοίκηση σε μαρασμό, κρατώντας τα Χανιά μας, τον ενιαίο πια Δημο, 20 χρόνια πίσω αναπτυξιακά.
Δώστε μου τη δυνατότητα να συμμετέχω και να βοηθήσω να ακουστεί η φωνή μας εκεί που λαμβάνονται οι αποφάσεις. 
Εκεί που πρέπει νά μαστε παρόντες, εμείς, που τόσα χρόνια απουσιάζαμε .
Αλλά φτάνει πια. Ή εμείς, ή αυτοί.

Οι συνυποψήφιοί μου στο Ακρωτήρι
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ;



Θελήσαμε απο την αρχή να κάνουμε γνωστό στη Χανιώτικη κοινωνία που εχει συνηθίσει  σε άλλες, αδιαφανείς, ιντριγκαδόρικες, προσωποκεντρικές και κομματικές διαδικασίες, πως δεν κατεβάζουμε απλά έναν υποψήφιο Δήμαρχο. Κατεβάζουμε μια Δημοτική ομάδα, που αποτελείται στην πλειοψηφία της από πολίτες αναγνωρίσιμους από το Χανιώτικο λαό, πολίτες ενεργούς με αυτοδιοικητική γνώση, που εδώ και πολλά χρόνια προσφέρουν στα κοινά χωρίς να αποζητούν οφίτσια και εκλόγιμες θέσεις στους συνδυασμούς και που η κοινωνική τους ευαισθησία τους φέρνει απέναντι στην κυριαρχη καθεστωτική πολιτική.

Στις γειτονιές θα μας θυμούνται, γιατί είμαστε εμείς που υπερασπιστήκαμε τους δημότες που η ΔΕΗ τους έκοβε το ρεύμα όταν δεν είχαν να πληρώσουν τα χαράτσια, είμαστε εμείς που υπερασπιστήκαμε τους δημότες της Σούδας, του Ακρωτηρίου και του Θερίσου από τις αβάστακτες αυξήσεις στα δημοτικά τέλη, είμαστε εμείς που υπερασπιστήκαμε το δημόσιο χώρο στην Αμπεριά, στο στρατόπεδο Μαρκοπούλου, στους Αγ. Αποστόλους, είμαστε εμείς που υπερασπιστήκαμε τα κεραμειανά βοσκοτόπια και τις πλαγιές του Ακρωτηρίου που ετοιμαζόταν να παραχωρήσει ο Δήμος για την εκποίησή τους μέσω του προγράμματος ΗΛΙΟΣ, είμαστε εμείς που υπερασπιζόμαστε το λιμάνι της Σούδας και το αεροδρόμιο από το ξεπούλημα. Θα μας βρείτε ακόμα εθελοντές στα συσίτια της πόλης, στον αγώνα για την υπεράσπιση των αστέγων συμπολιτών μας, στον αγώνα για την υπεράσπιση της ιδιωτική περιουσίας των συμπολιτών μας από τους πλειστηριασμούς, αλλά θα μας βρείτε και στις προτάσεις για έναν καλύτερο Δήμο, στους επαγγελματικούς και κοινωνικούς φορείς που δίνουν πολιτικό αντικείμενο στη διαχείριση των κοινών.

Είμαστε μέσα σ' όλα και διεκδικούμε όχι απλά την αλλαγή σελίδας στο Δήμο Χανίων αλλά τη δυνατότητα να επαναχαράξουμε από μηδενική βάση τις αυτοδιοικητικές προτεραιότητες στο Δήμο Χανίων.


ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
 
Γεννήθηκα το 1967 στα Χανιά. Η μάνα μου χανιώτισσα, ο πατέρας μου από το Μουζουρά Ακρωτηρίου. Τελείωσα το 3ο Λύκειο και σπούδασα δημοσιογραφία και δημόσιες σχέσεις στην Αθήνα. Είμαι παντρεμένος με δύο παιδιά.

Επαγγελματικά: Από το 1988 δούλεψα σε ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά και έντυπα μέσα ενημέρωσης των Χανίων, συνεργάστηκα με αθηναϊκά και παγκρήτια περιοδικά, ενώ περιστασιακά ασχολήθηκα με τη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις.

Σε μια "παράλληλη" ζωή, είμαι μουσικός, έχω εργαστεί επαγγελματικά ως μουσικός, έχω συνθέσει και στιχουργήσει δεκάδες τραγούδια και μουσική για παραστάσεις εκφραστικού χορού.

Το 2000 που εγκαταστάθηκα στο πατρικό μου στις Κορακιές, απέρριψα μια πρόταση να αναλάβω τη Δ/νση της μεγαλύτερης εφημερίδας του Ρεθύμνου (Ρεθεμνιώτικα Νέα) για να μείνω στα Χανιά και να μεγαλώσω ο ίδιος τα παιδιά μου. Ανέλαβα και συνεχίζω να έχω την εκδοτική επιμέλεια του παγκρήτιου επιστημονικού περιοδικού Ιατρικά Χρονικά της Κρήτης, επιμελήθηκα την έκδοση μιας αυτοδιοικητικής εφημερίδας για τους "Καποδιστριακούς" Δήμους του Αποκόρωνα, ενώ από το 2003 ως το 2010 εξέδιδα μια αυτοδιοικητική εφημερίδα στο Ακρωτήρι, το ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙΟΥ που μετά τη διάλυση του καποδιστριακού Δήμου μετονομάστηκε σε ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ και λίγο αργότερα έκλεισε λόγω οικονομικών προβλημάτων (ελέω...μνημονίου). Πέρα από τη διατήρηση του "Πολίτη" σε διαδικτυακή μορφή και μια εκπομπή στο ραδιόφωνο, από το 2011, έχω αφοσιωθεί στον αντιμνημονιακό αγώνα.

Πολιτικά: σε ηλικία 14 ετών ήμουν μέλος της νεολαίας του ΚΚΕ Εσ. ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος. Κατά τη δεκαετία του '80 "πέρασα" και από τον αναρχικό χώρο, το 2012 υπήρξα ιδρυτικό μέλος του ΕΠΑΜ στα Χανιά, ενώ το 2013 έγινα μέλος του ΣΥΡΙΖΑ επιστρέφοντας στο "φυσικό" ιδεολογικό μου χώρο.

Αυτοδιοικητικά: Συμμετείχα σε κοινωνικούς αγώνες του Ακρωτηρίου από τη δεκαετία του '90 (Κουρουπητός) Από το 2000 απέκτησα εξειδίκευση στα αυτοδιοικητικά θέματα, πρώτα στον Αποκόρωνα και μετά στο Ακρωτήρι, εμπείρία την οποία αξιοποίησα στο Ακρωτήρι:

-Πρωτοβουλία για τη δημιουργία Πολιτιστικής Επιτροπής στο Δήμο Ακρωτηρίου (δημιουργία παιδικής χορωδίας, συντονιστής των πολιτιστικών εκδηλώσεων ως βοηθός του αντιδημάρχου)

-Κατάρτιση του προεκλογικού προγράμματος του Μιχ Κυνηγού, κειμενα για ομιλίες, δελτία τύπου, επικοινωνιακός σύμβουλος.

-Εισηγήσεις μου για θέματα τουριστικής και πολιτιστικής πολιτικής μπήκαν στον αναπτυξιακό προγραμματισμό του Δήμου Ακρωτηρίου

-Αρθρα μου στο Ημερολόγιο Ακρωτηρίου μετατράπηκαν σε εισηγήσεις και συζητήθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο ακρωτηρίου ενώ κάποια από αυτά οδήγησαν σε σημαντικές πρωτοβουλίες (όπως η αξιοποίηση των βράχων – μνημείων του 1897 και η ένταξη εγκαταλελειμένων λατομείων σε πρόγραμμα αποκατάστασης με σκοπό τη δημιουργία υπαίθριου θεάτρου).
-Προεδρος Συλλόγου Γονέων του 1ου Δ.Σ. Κουνουπιδιανών όπου αγωνίστηκα για την ίδρυση του 3ου Δ.Σ. Κουνουπιδιανών.
-Συμμετοχή μου σε επιτροπές αγώνα για διάφορα προβλήματα των κατοίκων του Ακρωτηρίου, όπως η καταστροφή του Αρωνίου - Πιθαρίου από τη νέα χάραξη δρόμου ΒΟΑΚ - Αεροδρόμιο, τα δημοτικά χαράτσια που επέβαλλε η δημοτική αρχή κ.α.
-Δημιουργία αρχειακού υλικού (multimedia) για τα μεγάλα θέματα του Ακρωτηρίου, για την πανίδα της περιοχής, για το παραδοσιακό επάγγελμα των ασβεστάδων, για τη διαχείριση των απορριμμάτων στο νομό κλπ.
-Συμμετοχή μου με προτάσεις στην επιτροπή παρακολούθησης της Μελέτης HABITAT για τη βιώσιμη ανάπτυξη του Ακρωτηρίου – (όπου βασίστηκε το 4ετές επιχειρησιακό σχέδιο του Δημου Ακρωτηρίου).

-Κατάρτιση του προεκλογικού προγράμματος του Τάσου Βάμβουκα για το Ακρωτήρι το 2010.




1 σχόλιο:

  1. Φίλε, ψηφίζω στη Νέα Αλικαρνασσό, σου εύχομαι καλή επιτυχία. Θέλω να σε συγχαρώ για το σλόγκαν σου: [ Στήριξέ με, αν το αξίζω!] . Οι περισσότεροι θέλουν ψήφο γιατί είναι "όμορφοι", γιατί τους προτείνει το Α ή Β κόμμα ή γιατί στον ίδιο ήλιο απλώνομε τα ρούχα μας.Μακάρι, κάποια μέρα να παρουσιάζονται έτσι στους ψηφοφόρους. Και πάλι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και θέλω να ξέρω.- στέλιοσκωστήσπυριδάκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

View My Stats

Twitter Updates