12/8/12

Στο Επιμελητήριο Χανίων Παρουσιάστηκε το πρόγραμμα «Eurofresh fruits»

Μια φιλόδοξη καμπάνια προώθησης των φρέσκων φρούτων σε Ρωσία, Ουκρανία και Κίνα ξεκινά με πρωτοβουλία της ΚεντρικήςΈνωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος με στόχο, την αύξηση της ζήτησης των υπό προώθηση προϊόντων και την ενδυνάμωση της εικόνας τους.
Η καμπάνια που εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος «Eurofresh fruits» και εγκρίθηκε και από την Ευρωπαϊκή επιτροπή , αφορά τα φρούτα, πορτοκάλι, ακτινίδιο, καρπούζι, κεράσι, επιτραπέζια σταφύλια και χρηματοδοτείται κατά 50% από την Ευρωπαϊκή Ένωση, κατά 20% από την Ελλάδα και κατά 30% από την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας και τα συμμετέχοντα Επιμελητήρια.
Το πρόγραμμα και τις δράσεις του, παρουσίασε χθες στο Επιμελητήριο Χανίων και στους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες ο κ. Γιώργος Μίσκας Διευθυντής της εταιρείας ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΕ που θα «τρέξει» το «Eurofresh fruits». Στην καμπάνια συμμετέχουν συνολικά 15 Επιμελητήρια μέλη της Κεντρικής Ένωσης που αντιπροσωπεύουν σε εθνικό επίπεδο σημαντικό τμήμα της παραγωγής των προϊόντων υπό προώθηση.
Εκ μέρους του Επιμελητηρίου Χανίων στην παρουσίαση, παρευρέθηκαν ο Πρόεδρος Γιάννης Μαργαρώνης, ο Διευθυντής Γιώργος Γναφάκης και ο υποδιευθυντής Μιχάλης Παπαβασιλείου.
Αναφερόμενος στους στόχους της καμπάνιας ο κ. Μίσκας επεσήμανε, την αύξηση της ζήτησης των υπό προώθηση προϊόντων (κεράσι, ακτινίδιο, πορτοκάλι, καρπούζι, επιτραπέζια σταφύλια) στις χώρες στόχους κατά 10% (σε αξία) στο τέλος της περιόδου υλοποίησης και την ενδυνάμωση της εικόνας των υπό προώθηση προϊόντων κατά 50% σε σχέση με την εικόνα των προϊόντων κατά την έναρξη του προγράμματος.
Όπως υπογράμμισε, οι στόχοι αυτοί θα επιτευχθούν μέσω της υλοποίησης ενός συνεκτικού πλάνου επιλεγμένων και αποτελεσματικών δράσεων, ενώ η
καμπάνια, θα υποστηριχθεί με ενέργειες διαφήμισης με στόχο την άμεση ενημέρωση των καταναλωτών και την αύξηση της ζήτησης των ελληνικών φρέσκων φρούτων.
Οι ενέργειες θα αναπτυχθούν σε συνεργασία με τα δημοφιλέστερα κανάλια επικοινωνίας και τις πλέον αποτελεσματικές τεχνικές προβολής.
Οι υπηρεσίες συνέχισε ο κ. Μίσκας που προσφέρονται στους συμμετέχοντες στις εκθέσεις είναι μεταξύ άλλων, επαφές – κλειστές συναντήσεις με επαγγελματίες στις αγορές στόχους, ξεχωριστή προβολή κάθε επιχείρησης στην έκθεση και στις ειδικές εκδηλώσεις, υπηρεσίες διερμηνείας- υποστήριξης, γευσιγνωσία – δειγματισμός προϊόντων.
Να σημειωθεί ότι ομάδες εισαγωγέων και διανομέων από την Ρωσία, Κίνα και Ουκρανία θα επισκεφτούν επιλεγμένες παραγωγικές μονάδες και θα έχουν επαφές με παραγωγούς για την ανάπτυξη εμπορικών σχέσεων και πραγματοποίηση αγορών προϊόντων. Οι εισαγωγείς θα επιλεγούν με βάση συγκεκριμένα κριτήρια αξιολόγησης προκειμένου να επιτευχθούν άμεσα αποτελέσματα.
Οι εμπορικές εκθέσεις που θα πραγματοποιηθούν εντός του 2012 αφορούν :
ASIA FRUIT LOGISTICA – HONG KONG: 5-7 Σεπτεμβρίου 2012
WORLD FOOD – MOSCOW : 17-20 Σεπτεμβρίου 2012
WORLD FOOD UKRAINE – Κίεβο : 31 Οκτωβρίου – 2 Νοεμβρίου 2012
Οι ενδιαφερόμενοι να συμμετάσχουν, μπορούν να συμπληρώσουν μία δήλωση συμμετοχής στο Επιμελητήριο Χανίων και να καταβάλλουν την ετήσια συμμετοχή τους η οποία θα εξαρτηθεί από τον αριθμό των συμμετεχόντων.


Το Γραφείο Τύπου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

View My Stats

Twitter Updates